UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

4 maja 2012

Ćwiczenia do wykonania w domu [pdf]

Znalazłem kiedyś w sieci e-booka z ćwiczeniami siłowymi do wykonania w domu, bez sprzętu. Postanowiłem się nim podzielić. Pobierać można z dowolnego linku, wrzucam kilka na wypadek wygaśnięcia pliku (pod każdym linkiem jest ten sam pdf).
UpLoader
SendSpace
Hostuje.net

2 komentarze:

  1. zewsząd i znikąd11 maja 2012 10:23

    O, także mnie jako kobiecie z ambicją bycia twardą babą się przyda. I przy okazji moje spostrzeżenie: przy różnych ćwiczeniach taki drobiazg jak ułożenie rąk zmienia to, które mięśnie są najbardziej ćwiczone. Pompek tradycyjnych nie umiem zrobić - no niestetyż, baba, i to ciężka (nogi mi się znakomicie wyćwiczyły od dźwigania własnego ciężaru, ale nigdy nie byłam w stanie "obsłużyć" go samymi ramionami) - ale ćwiczę pompki przy ścianie albo drążku. I przy kasie w sklepie, czekając na swoją kolej, wynalazłam taki wariant: pompki z podparciem płasko ułożonymi dłońmi, palcami w dół, dłonie mniej więcej na wysokości pasa albo brzucha. Taki wariant pompek stojących mocniej ćwiczy tricepsy (a tu jeszcze mam trochę flak, niestetyż...) i mięśnie pleców. Na pewno da się to ćwiczyć także np. w domu przy szafce kuchennej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Em... A jeśli żaden link nie działa?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Dodawanie komentarzy bez logowania:
"Anonimowy" - komentarz będzie podpisany jako "Anonimowy"
"Nazwa/adres URL" - komentarz będzie podpisany wybranym przez Ciebie nickiem lub imieniem, jest możliwość dodania linku do strony/bloga (nie jest wymagane).

WAŻNE: http://transseksualizm.blogspot.com/2014/08/zasady-komentowania.html