UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

17 maja 2012

Teraz Ty!

Jak możecie zauważyć, po prawej stronie przybyły nam dwa linki. Jeden z nich to Dziennik, czyli moje prywatne biadolenie, nad którym nie będę się tutaj rozwodził. Drugi link jest ważniejszy.

Teraz Ty! to ogólnie rzecz mówiąc moje małe centrum badania opinii publicznej. ;) Z czasem będę tam wrzucał różne ankiety, sondy, pytania itd. Powody mogą być różne, część posłuży mi do dobrania tematów postów, część żeby lepiej poznać polskich transów, a inne zadam z czystej (chciałoby się rzec "babskiej") ciekawości. ;)

Szczególnie prosiłbym o wypełnienie ankiety nr 1, która jest skierowana nie tylko do transów, ale też innych osób odwiedzających bloga.

Znajdziecie tam też shoutbox, śmiało możecie tam wpisywać, co wam ślina na palce przyniesie. ;) Nie używam księgi gości, więc uznajcie to za substytut.

Enjoy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga! Dodawanie komentarzy bez logowania:
"Anonimowy" - komentarz będzie podpisany jako "Anonimowy"
"Nazwa/adres URL" - komentarz będzie podpisany wybranym przez Ciebie nickiem lub imieniem, jest możliwość dodania linku do strony/bloga (nie jest wymagane).

WAŻNE: http://transseksualizm.blogspot.com/2014/08/zasady-komentowania.html