UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

30 czerwca 2012

Zamęt z rozmiarem.

Zostałem słusznie zbesztany za nieznajomość kwestii rozmiarów cycka przy okazji ankiety na temat spłaszczania. Szczerze mówiąc nie umiem się odnaleźć z nową wiedzą, więc od dziś będę używał "prawie nic", "małe", "średnie", "duże", "bardzo duże" zamiast rozmiarów A, B, C itd. Każdy się będzie musiał określić wedle własnych odczuć. Jeśli ktoś chce poczytać:
Link 1
Link 2
Link 3
Niewiele z tego zrozumiałem, może dlatego, że wszystkie staniki jakie w życiu miałem uparcie kupowała mi matka i jakoś nie miałem specjalnego parcia ani na noszenie, ani na dowiadywanie się... Cóż, teraz to pokutuje.

Dzięki za info, Marcin. :)

2 komentarze:

  1. Oby to nie było mylące, ja obiektywnie dałbym sobie 'średnie', chociaż subiektywnie to są bardzo, bardzo duże ;p

    Ja się niby nie znam jakoś rewelacyjnie na rozmiarach, a i tak co chwila besztam jakąś koleżankę, że ma wszystko źle dobrane - możesz się czuć podwójnie 'usprawiedliwiony' niemal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz do mnie na gg.. 44359409

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Dodawanie komentarzy bez logowania:
"Anonimowy" - komentarz będzie podpisany jako "Anonimowy"
"Nazwa/adres URL" - komentarz będzie podpisany wybranym przez Ciebie nickiem lub imieniem, jest możliwość dodania linku do strony/bloga (nie jest wymagane).

WAŻNE: http://transseksualizm.blogspot.com/2014/08/zasady-komentowania.html