UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

Czytasz starą część bloga, na której już nie pojawiają się aktualizacje. Żeby zobaczyć nowe posty, zajrzyj na nowy adres.

24 lutego 2013

Gdzie umieścić pakera/wypychacze

Dostałem dawno temu prośbę o takiego posta, w końcu jest. Zastanawiałem się, jak opisać sposób noszenia pakerów jeśli chodzi o samo miejsce (nie za nisko, nie za wysoko). Uznałem, że nic nie zastąpi zwyczajnych zdjęć, więc przygotujcie się na rewię prześwitujących gatek. Najlepiej jest się przyglądać facetom na ulicy/basenie/siłowni, manekinom lub zdjęciom w internecie. Przy czym pamiętajcie, że tak naprawdę nie ma to wielkiego znaczenia, zazwyczaj nikt nie patrzy wam na krocze.

Jeśli chodzi o konkretne wskazówki, to bazę penisa najlepiej jest mieścić w okolicach bazy łechtaczki lub odrobinę wyżej (baza penisa nad rowkiem warg sromowych). Wyobraźcie sobie, że wasza łechtaczka nie jest schowana i celuje na wprost, a paker jest jej przedłużeniem.



____________
Pomóż autorowi w leczeniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ze względu na zamknięcie bloga komentarze dostępne wyłącznie dla autora i moderatorów.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.