UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

Czytasz starą część bloga, na której już nie pojawiają się aktualizacje. Żeby zobaczyć nowe posty, zajrzyj na nowy adres.

2 listopada 2013

Info-notka.

W związku z ciągłymi pytaniami - blog jest zawieszony, postów tymczasowo nie będzie.

Grabieżca walczy z nfz-em, żeby nie skończyć na onkologii, bo za bardzo jest przywiązany do swoich włosów. Po dodaniu do tej radosnej rozrywki normalnych, codziennych problemów typu praca, szkoła, pieniądze, rodzina i przyszłość, na razie nie jest w stanie ani nastroju na pisanie.

Jeśli masz jakiś pomysł na posty, wyślij go na email (stworzę sobie bazę na potem), jednak nie spodziewaj się odpowiedzi w najbliższym czasie.

10 komentarzy:

  1. Trzymaj się tam, Niski Grabieżco! Powodzenia w walce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonujesz jeszcze pakery? Bo pisałem i nie ma odzewu, a zale"ży mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idź do sklepu i sobie kup.

      Usuń
    2. Ciebie nikt o zdanie nie pytal :)

      Usuń
    3. Ciebie tym bardziej :)

      Usuń
    4. Uuu, widze wierny fan obserwuje kiedy odpowiem :) tak się składa, że pytanie zadałem grabieżcy, a nie tobie, więc sul **** . Dowidzenia :]

      Usuń
    5. umiesz pisać po polsku czy po polskiemu? chyba to drugie. jest do widzenia, a nie dowidzenia. a pakera wpakuj sobie w płot zboku.

      Usuń
    6. E E E, halo, panowie...

      Na chwilę obecną zdrowie nie pozwala mi na dłuższe siedzenie nad pakerami, dlatego aktualnie mogę zaoferować wyłącznie te do wypychania gatek. Na resztę trzeba poczekać aż lekarze mnie trochę podreperują.

      Usuń
  3. Grabieżca popadł w kolejną depresję.
    Terapia wskazana w trybie pilnym.

    OdpowiedzUsuń

Ze względu na zamknięcie bloga komentarze dostępne wyłącznie dla autora i moderatorów.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.