UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

Czytasz starą część bloga, na której już nie pojawiają się aktualizacje. Żeby zobaczyć nowe posty, zajrzyj na nowy adres.

8 lipca 2013

Koszulka do pływania - foty Grabieżcy.

Kilka osób prosiło, więc pokazuję - góra od stroju do pływania Grabieżcy. Klatę mam dość bogatą, więc zawsze mi odstaje, miejcie to na uwadze. Koszulka jest na mnie przyluźna, bo niestety mam do wyboru albo super-ekstra-przylegająca + dobra na wzrost albo dobra na tors + wisi-i-dynda. Normalnie powinna być bardziej przylegająca do ciała, mieć krótsze rękawy i "collar" (nie wiem, jak się na to mówi po polsku w takim wydaniu, kołnierz raczej nie... cóż).

Sama koszulka kupiona na allegro za niecałe czterdzieści złotych (razem z przesyłką), używana, męskie M (w zwykłych koszulkach rozmiar na mnie okej, w pływackich przyduży).

Kliknij, żeby powiększyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ze względu na zamknięcie bloga komentarze dostępne wyłącznie dla autora i moderatorów.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.