UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

Czytasz starą część bloga, na której już nie pojawiają się aktualizacje. Żeby zobaczyć nowe posty, zajrzyj na nowy adres.

14 lipca 2012

Sprawdzone, proste programy ćwiczeń.

Jako że Grabieżca ostatnio wziął się za przywracanie mięśniom dawnego, zacnego wyglądu, to wrzucam różne plany, jakie trafiły mi w łapska. Nie wiem jak u was, ale u mnie zawsze największym problemem jest znalezienie czegoś ciekawego, planu, który by mnie nie znudził i nie musiałbym go ciągle modyfikować. Wrzucam wyłącznie polskie strony, jeśli ktoś jest zainteresowany, to mogę potem uzupełnić o te angielskie, których jest więcej. ;)

Sprawdzone przez Grabieżcę:
Rozgrzewka - obowiązkowo przed każdym ćwiczeniem!
Hantle - mój ulubiony jak dotąd
Wskazówki na klatę
Ćwiczenia na klatę - strona babska, ale rzetelna w miarę
Ćwiczenia na kręgosłup
Rozciąganie
Hantle 2

Sprawdzone przez znajomych:
Trening 300 brzuszków
Trening 100 pompek
6 weidera - o tym to ja mogę tylko pomarzyć z moimi pogiętymi plecami i całkowitym brakiem mięśni brzucha ;)
Ćwiczenia na kanapie
Wewnętrzna strona ud
Różne rodzaje ćwiczeń

Jeśli ktoś ma linki do swoich planów, to zapraszam. ;)

1 komentarz:

  1. http://www.iwantsixpackabs.com/abs.html 16tygodniowy plan (znajomy ciśnie, podobno fajne)

    http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html - 3 lata temu testowane przeze mnie. Dobre na wstęp by nie mieć kontuzji jak się zacznie mocniej.

    Obecnie próbuję się zdecydować między Turbulence Training a P90x. Oczywiście w przypadku tych dwóch nie można wierzyć w reklamy i to, że w 3miesiace się będzie cudem wszechświata, ale oba programy są OK (w p90x jedynie dieta jest o kant d.. roztrzaść), w reklamach zazwyczaj trzeba się doczytać że to nie efekt 90dni a np 3 rund po 90 dni ;)

    Turbulence ma swoje programy wrowadzające by uniknąć kontuzji (nawet opcja dla osiadłych). Ćwiczonka są w opcji A B C (poniedziałek A, środa B, piątek C) lub A B A / B A B - zależy który z planów TT się chwyci. W przypadku "Craig Ballantyne - 6 Month Bodyweight Program" to krzesło, ew piłka fitness (choć idzie znaleźć w sieci alternatywy ćwiczeń bez piłki), w przypadku innych jego treningów hantelki i drążek.

    P90x ma własny test przed tym czy ktoś może zacząć i się nie uszkodzi, bo jest intensywne. Zawsze jeszcze można próbować p90 bez X ;) to wcześniejszy twór ale dla mnie nudny :) W przypadku p90x - drążek, hantelki lub ekspander to minimum. W przypadku p90 hantelki lub ekspander.

    Do tego dietka - 60% sukcesu to żarełko, nie żadne kopenhaskie i dukany. Musimy pamiętać że nam genetyka nie pomaga, bo genetycznie z nas kobiety niestety, ale jeśli ktoś już jedzie na hormonach to niech da z siebie wszystko by z nich skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Ze względu na zamknięcie bloga komentarze dostępne wyłącznie dla autora i moderatorów.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.