UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

Czytasz starą część bloga, na której już nie pojawiają się aktualizacje. Żeby zobaczyć nowe posty, zajrzyj na nowy adres.

28 maja 2012

Zdjęcia do TransGalerii.

Pisałem już o tym na Facebooku i TransGalerii, ale powtórzę też tutaj.

Ze względu na to, że kilka pytań o zdjęcia od czasu do czasu wędruje na mejla, postanowiłem zrobić kolejną (i mam nadzieję ostatnią) "podstronę". Kilka osób już się podzieliło zdjęciami (bardzo Wam dziękuję), mam nadzieję, że stopniowo będzie ich coraz więcej. Kiedy uzbieram większą liczbę, zacznę aktualizować TransGalerię.

Wiem, że to może nietypowe, ale zależałoby mi szczególnie na zdjęciach osób przed leczeniem. Dlaczego? To blog głównie dla tych, którzy jeszcze nie mają dostępu do hormonów, bez wyroku i trwalszych zmian. I dlatego dobrze by było, gdyby mogli porównać swoje starania z innymi na tym samym etapie. Oczywiście jak najbardziej przyjmę zdjęcia z innych etapów! Dobrze będzie zobaczyć, co stanie się w przyszłości.

Jak będą publikowane zdjęcia? Wedle waszego wyboru. Mogą być anonimowe, z nickiem, z imieniem, z e-mailem... Podpiszę według wskazówek lub wcale. Jeśli nie zaznaczycie, że zgadzacie się na podpis, automatycznie zamieszczę je jako anonimowe, tak na wszelki wypadek. Zawsze istnieje możliwość zmiany, więc nie widzę tutaj problemu.

Od Was zależy, co pokażecie na zdjęciach. Całą postać, tylko sylwetkę, twarz, sam tors, efekty spłaszczania piersi, z pakerami, pierwszy wąs... ;) Nie stawiam żadnych wymagań ani ograniczeń. Jeśli chcielibyście pokazać całego siebie, ale jednocześnie wymazać coś zbyt charakterystycznego, zaznaczcie to w mejlu - przerobię w fotoszopie. Od razu zastrzegam - tylko dla anonimowości, nie będę wyszczuplał ani dorabiał mięśni. ;p

Komentarze dla postów ze zdjęciami będą wyłączone lub w pełni moderowane, zobaczymy. Tak na wszelki wypadek, gdyby uaktywnili się nasi wspaniali znajomi z "Koniec niczym niepohamowanej wolności słowa". ;))

Zatem przesyłajcie swoje zdjęcia na mejla (dla przypomnienia - krzywekrzeslo@gmail.com )! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ze względu na zamknięcie bloga komentarze dostępne wyłącznie dla autora i moderatorów.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.