UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://transseksualizm.blogspot.com/

18 maja 2014

Ilustrowana instrukcja bandażowania piersi.

Jako że instrukcja tekstowa może nie wszystkim starczać, wrzucam także set zdjęć. Dziewczyna, która pozuje, nie jest ts i nigdy nawet nie czytała o spłaszczaniu, także efekt jest nieco gorszy niż u transów. Rozmiar też raczej mało popularny, zwykle zostaje mniej bandaża, a co za tym idzie, jest mniej owinięć wokół torsu i trzeba je zaciskać ciaśniej. Uważam jednak, że przyda się niezależnie od tego wszystkiego. Sposób w końcu ten sam.

Kliknij na zdjęcie, żeby powiększyć.

4 komentarze:

  1. Co to za rodzaj bandaża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bandaż elastyczny 15cm szerokości.
      http://transseksualizm.blogspot.com/2014/04/rodzaje-bandazy.html

      Usuń
  2. Hmmm, jak ja się jeszcze bandażowałem (stare, bolesne czasy), to minimum jedno owinięcie (z początku) było po skosie przez ramię (bandaż dodatkowo składałem, żeby zwęzić "ramiączko" - wierzchnia strona bandażu stawała się spodnią), przez co całość osuwała się wolniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja proponuję trochę inną metodę :) Zamiast owijania się na gołą skórę dobrze jest założyć jakąś obcisłą bokserkę (można zakupić w sklepie z bielizną dla kobiet, cena ok. 20 zł), przy okazji odrobione nas spłaszczy, ale podkreślam, że tylko odrobinę. Potem bandażujemy się metodą jak w poście, a na koniec dopinamy spinkami wsuwkami. Coś takiego http://i57.tinypic.com/2z7rehw.jpg

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Dodawanie komentarzy bez logowania:
"Anonimowy" - komentarz będzie podpisany jako "Anonimowy"
"Nazwa/adres URL" - komentarz będzie podpisany wybranym przez Ciebie nickiem lub imieniem, jest możliwość dodania linku do strony/bloga (nie jest wymagane).

WAŻNE: http://transseksualizm.blogspot.com/2014/08/zasady-komentowania.html